AKTUALNE PROMOCJE - NOWOŚCI - KONTAKT

Masz pytania? Zadzwoń ✆ 669 420 783 lub napisz kontakt@dlabobasow.pl | ✉ Formularz kontaktowy | ↺ Zwroty

Jak kupować

 

Krok 1
Wybór produktów
  • przeglądaj listę kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć odpowiedni produkt
  • przy każdym produkcie znajdziesz szczegółowe informacje na jego temat
  • po znalezieniu interesującego Cię produktu, dodaj go do koszyka
  • jeżeli chcesz dodać kolejne produkty do koszyka, kontynuuj zakupy
  • jeżeli chcesz kupić ten sam produkt w dwóch kolorach/wariantach - dodaj do koszyka każdy z nich osobno
  • jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone - przejdź do koszyka

Krok 2
Wybór sposobu płatności i dostawy

  • w koszyku zobaczysz dokładnie, jakie wybrałeś produkty i w jakiej ilości
  • klikając na ikonę minusa usuniesz produkty z koszyka
  • wybierz odpowiadającą Ci formę dostawy i płatności
  • jeżeli posiadasz kupon rabatowy, wprowadź go w odpowiednim polu, aby otrzymać zniżkę
  • potwierdź wybrane opcje klikając na przycisk „zamawiam”

Krok 3
Potwierdzenie zamówienia

  • jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, podaj dane logowania i kliknij na "zaloguj się"
  • jeżeli nie posiadasz konta, możesz dokończyć zakupy bez konieczności rejestracji lub wybrać opcję "zarejestruj się" aby założyć konto w Sklepie
  • wprowadź Twoje imię i nazwisko oraz informacje teleadresowe
  • aby zamówienie wysłać na inny adres, zaznacz "inny adres wysyłki" i podaj odpowiednie dane
  • ewentualne dodatkowe informacje o realizacji zamówienia umieść w polu "uwagi"
  • po kliknięciu na "Podsumowanie" zobaczysz komplet podanych przez Ciebie informacji
  • kliknięcie na przycisku "Złóż zamówienie" oznacza potwierdzenie wprowadzonych danych.

 

 

Najczęściej zadawane pytania

 

Jak sprawdzić status zamówienia lub numer przesyłki?

Status zamówienia sprawdzisz logując się na swoje konto, w zakładce Twoje Zamówienia. Jeśli nie posiadasz konta w naszym sklepie, link do strony informacyjnej ze szczegółami zamówienia znajdziesz w wiadomości mailowej. O każdym etapie zamówienia, poinformujemy Cię także drogą mailową.

 

Jak zwrócić zakupiony produkt?

Wszystkie informacje dotyczące procedury zwrotu znajdziesz na stronie Zwroty i reklamacje.



Czy realizujemy wysyłki za granicę?

Aktualnie realizujemy wysyłki zamówień tylko na terenie Polski.

 

 

Czy wszystkie produkty w ofercie są nowe i oryginalne?

Wszystkie oferowane przez nas produkty są fabrycznie nowe i pochodzą od oficjalnych, autoryzowanych dystrybutorów. Gwarantujemy 100% legalności i oryginalności wszystkich produktów w naszym sklepie.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl