Przygotuj przesyłkę ze zwracanym towarem, pamiętając o właściwym zabezpieczeniu na czas transportu.
Do przesyłki dołącz wypełniony formularz odstąpienia od umowy oraz dowód zakupu (paragon).
Na nadanie przesyłki masz 14 dni od momentu poinformowania nas o zwrocie towaru.
Krok 4 Nadaj przesyłkę
Wyślij przesyłkę na adres naszego magazynu, korzystając z usług Poczty Polskiej lub firm kurierskich.
W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej, wykonamy zwrot środków na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy.
Adres do zwrotu towaru:
Raz Dwa Paweł Kempa ul. 11-Listopada 4/poziom-1 42-100 Kłobuck
Reklamacja
W przypadku wykrycia wady towaru, w ciągu 2 lat od zawarcia umowy, możesz złożyć reklamację na podstawie gwarancji lub rękojmi.
Reklamacja na podstawie gwarancji
Większość produktów w naszym sklepie objętych jest gwarancją producenta. Długość i warunki gwarancji określone są dla każdego produktu - informacje te znajdziesz w karcie gwarancyjnej, etykiecie produktu lub na stronie internetowej producenta.
Rozpatrzenie reklamacji w ramach gwarancji polega na weryfikacji stanu produktu przez serwis producenta. Zazwyczaj to najszybszy i najdogodniejszy sposób rozpatrzenia reklamacji. Wielu producentów oferuje usługę door-to-door polegającą na naprawie lub wymianie uszkodzonego towaru, bez wychodzenia z domu.
Jeśli chcesz skorzystać z prawa gwarancji, napisz do nas lub skontaktuj się bezpośrednio z serwisem producenta.
Reklamacja na podstawie rękojmi
W ciągu 2 lat od zawarcia umowy, możesz złożyć reklamację na podstawie rękojmi.
Masz prawo żądać obniżenia ceny, wymiany towaru albo odstąpienia od umowy, chyba że niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności wymienimy produkt wadliwy na wolny od wad albo usuniemy wadę (ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już przez nas wymieniony lub naprawiony).
Reklamację z tytułu rękojmi rozpoznajemy w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Reklamację możesz złożyć drogą mailową lub pisemnie. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji ze wskazaniem żądania oraz wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Zagadnienie rękojmi jest niezwykle złożone, dlatego zachęcamy do zapoznania się z Kodeksem Cywilnym oraz stronami UOKiK opisującymi dokładnie i obrazowo Twoje uprawnienia. Nasz sklep działa w zgodzie z prawem i szanuje prawa konsumentów, więc informacje prawne, które tam znajdziesz, będą zawsze miały zastosowanie w zakresie umów z nami.