Masz pytania? Zadzwoń ✆ 669 420 783 lub napisz kontakt@dlabobasow.pl | ✉ Formularz kontaktowy | ↺ Zwroty

Menu kurtynowe
Zwroty i reklamacje

 

Zwrot towaru - odstąpienie od umowy

 

Zgodnie z aktualnymi przepisami prawnymi, masz prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

 

Krok 1
Poinformuj nas o zwrocie

Krok 2
Wypełnij formularz zwrotu

  • Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz odstąpienia od umowy, w którym podasz dane, niezbędne do wykonania zwrotu.
  • Przykładowy formularz odstąpienia od umowy znajdziesz na stronie http://zwrot.raz-dwa.com

Krok 3
Przygotuj przesyłkę zwrotną

  • Przygotuj przesyłkę ze zwracanym towarem, pamiętając o właściwym zabezpieczeniu na czas transportu.
  • Do przesyłki dołącz wypełniony formularz odstąpienia od umowy oraz dowód zakupu (paragon).
  • Na nadanie przesyłki masz 14 dni od momentu poinformowania nas o zwrocie towaru.

Krok 4
Nadaj przesyłkę

  • Wyślij przesyłkę na adres naszego magazynu, korzystając z usług Poczty Polskiej lub firm kurierskich.
  • W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej, wykonamy zwrot środków na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy.

 

Adres do zwrotu towaru:

Raz Dwa Paweł Kempa
ul. 11-Listopada 4/poziom-1
42-100 Kłobuck

 

 

 

Reklamacja

 

W przypadku wykrycia wady towaru, w ciągu 2 lat od zawarcia umowy, możesz złożyć reklamację na podstawie gwarancji lub rękojmi. 

 

Reklamacja na podstawie gwarancji

  • Większość produktów w naszym sklepie objętych jest gwarancją producenta. Długość i warunki gwarancji określone są dla każdego produktu - informacje te znajdziesz w karcie gwarancyjnej, etykiecie produktu lub na stronie internetowej producenta.
  • Rozpatrzenie reklamacji w ramach gwarancji polega na weryfikacji stanu produktu przez serwis producenta. Zazwyczaj to najszybszy i najdogodniejszy sposób rozpatrzenia reklamacji. Wielu producentów oferuje usługę door-to-door polegającą na naprawie lub wymianie uszkodzonego towaru, bez wychodzenia z domu.
  • Jeśli chcesz skorzystać z prawa gwarancji, napisz do nas lub skontaktuj się bezpośrednio z serwisem producenta.

 

 

Reklamacja na podstawie rękojmi

  • W ciągu 2 lat od zawarcia umowy, możesz złożyć reklamację na podstawie rękojmi.
  • Masz prawo żądać obniżenia ceny, wymiany towaru albo odstąpienia od umowy, chyba że niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności wymienimy produkt wadliwy na wolny od wad albo usuniemy wadę (ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już przez nas wymieniony lub naprawiony).
  • Reklamację z tytułu rękojmi rozpoznajemy w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
  • Reklamację możesz złożyć drogą mailową lub pisemnie. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji ze wskazaniem żądania oraz wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 

 

Zagadnienie rękojmi jest niezwykle złożone, dlatego zachęcamy do zapoznania się z Kodeksem Cywilnym oraz stronami UOKiK opisującymi dokładnie i obrazowo Twoje uprawnienia. Nasz sklep działa w zgodzie z prawem i szanuje prawa konsumentów, więc informacje prawne, które tam znajdziesz, będą zawsze miały zastosowanie w zakresie umów z nami.

Zachęcamy do zadawania wszelkich pytań na adres: kontakt@dlabobasow.pl

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl