Przygotuj przesyłkę ze zwracanym towarem, pamiętając o właściwym zabezpieczeniu na czas transportu.
Do przesyłki dołącz wypełniony formularz odstąpienia od umowy oraz dowód zakupu (paragon).
Na nadanie przesyłki masz 14 dni od momentu poinformowania nas o zwrocie towaru.
Krok 4 Nadaj przesyłkę
Wyślij przesyłkę na adres naszego magazynu, korzystając z usług Poczty Polskiej lub firm kurierskich.
W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej, wykonamy zwrot środków na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy.
Adres do zwrotu towaru:
Raz Dwa Paweł Kempa ul. 11-Listopada 4/poziom-1 42-100 Kłobuck
Reklamacja
W przypadku wykrycia wady towaru, w ciągu 2 lat od zawarcia umowy, możesz złożyć reklamację na podstawie gwarancji lub rękojmi.
Reklamacja na podstawie gwarancji
Większość produktów w naszym sklepie objętych jest gwarancją producenta. Długość i warunki gwarancji określone są dla każdego produktu - informacje te znajdziesz w karcie gwarancyjnej, etykiecie produktu lub na stronie internetowej producenta.
Rozpatrzenie reklamacji w ramach gwarancji polega na weryfikacji stanu produktu przez serwis producenta. Zazwyczaj to najszybszy i najdogodniejszy sposób rozpatrzenia reklamacji. Wielu producentów oferuje usługę door-to-door polegającą na naprawie lub wymianie uszkodzonego towaru, bez wychodzenia z domu.
Jeśli chcesz skorzystać z prawa gwarancji, napisz do nas lub skontaktuj się bezpośrednio z serwisem producenta.
Reklamacja na podstawie rękojmi
W ciągu 2 lat od zawarcia umowy, możesz złożyć reklamację na podstawie rękojmi.
Masz prawo żądać obniżenia ceny, wymiany towaru albo odstąpienia od umowy, chyba że niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności wymienimy produkt wadliwy na wolny od wad albo usuniemy wadę (ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już przez nas wymieniony lub naprawiony).
Reklamację z tytułu rękojmi rozpoznajemy w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Reklamację możesz złożyć drogą mailową lub pisemnie. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji ze wskazaniem żądania oraz wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Zagadnienie rękojmi jest niezwykle złożone, dlatego zachęcamy do zapoznania się z Kodeksem Cywilnym oraz stronami UOKiK opisującymi dokładnie i obrazowo Twoje uprawnienia. Nasz sklep działa w zgodzie z prawem i szanuje prawa konsumentów, więc informacje prawne, które tam znajdziesz, będą zawsze miały zastosowanie w zakresie umów z nami.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.